Black Friday

Nog even en dan is het zo ver: Black Friday. Op vrijdag 27 november kan winkelend Nederland weer genieten van de beste kortingen en aanbiedingen. De ‘feestdag’ komt oorspronkelijk uit Amerika, waar vooral in fysieke winkels die dag flink wordt geshopt (en dat leidt tot absurde taferelen). Sinds een aantal jaren is Black Friday ook een happening in Nederland en wordt deze dag steeds populairder bij de fysieke winkel en de internetshops. Ook Citymanagement Schijndel wil hierop inspelen. Niet alleen de winkeliers verrassen de consument met aanbiedingen, ook de horeca kan hier een voordeel mee behalen. Jij doet toch ook mee? Alleen samen zorgen we ervoor dat Black Friday een succes wordt!

Hoe pakken we deze promotie aan?

  • Publiciteit via paginagrote advertenties en persberichten in lokale weekbladen;
  • We maken gebruik van sociale media en schakelen de lokale omroep in;
  • Posters (zowel digitaal als hard copy) en uitlopers hangen/liggen in de winkels en horecabedrijven vanaf 1 november;
  • Deelnemende winkels/horecabedrijven krijgen op vrijdag 29 november een ballonenzuil voor de deur;
  • Jouw aanbieding/actie wordt op de website in-schijndel.nl geplaatst. (In alle media-uitingen wordt de consument naar deze pagina doorverwezen);
  • Zorg wel voor een mooie actie, verras de consument.

Deelname aan het complete pakket is gratis!

Wat moet je doen? Jij bent vast en zeker enthousiast over deze collectieve promotie. Vul daarom zo snel mogelijk onderstaand formulier in. Aanmelden kan tot 31 oktober. Voor deze collectieve promotie van Black Friday hebben we minimaal 20 ondernemingen nodig om de actie kracht bij te zetten richting de consument. Bij minder aanmeldingen gaat deze campagne niet door.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Harrie van Herpen. Dat kan via een e-mail naar redactie@in-schijndel.nl of neem telefonisch contact op via (06) 512 92 562.

Te gekke acties, deals en kortingen

Black Friday valt altijd op de laatste vrijdag van november. Winkels hebben dan de gekste acties, deals en aanbiedingen. Kortingen kunnen oplopen tot wel 80 procent. De aanbiedingen kunnen ook nog gelden voor de zaterdag en de zondag erna.

Black Friday is inmiddels een begrip in Nederland. Ook InSchijndel wil hierop in spelen. Niet alleen de winkeliers verrassen de consument met aanbiedingen, ook de horeca kan hier een voordeel mee behalen.

Jij doet toch ook mee? Alleen samen zorgen we ervoor dat Black Friday een succes wordt!

Hoe ziet jouw aanbieding eruit?

Het succes van deze promotie staat of valt met de aanbieding die je doet. Enkele tips:

  • Simpelweg een korting geven van 10% gaat niet het succes brengen op Black Friday;
  • Zoek een product of productgroep uit waar je een klapper mee wilt maken. Je kunt ook het eventuele verlies beperken door schaarste te kweken. Dit doe je bijvoorbeeld met de kreet op=op;
  • Een ding is duidelijk. Wil de consument reageren op jouw aanbieding dan moet dat product tientallen procenten lager liggen dan de gebruikelijke winkelwaarde. De consument moet er zeker van zijn dat hij een goede slag slaat op Black Friday. Daarnaast is het extra krachtig wanneer het product elders niet goedkoper te verkrijgen is.

Winkelen is ook gezelligheid. Daarmee komt de horeca in beeld. Nadat de consument zijn slag heeft geslagen kan het goed toeven zijn bij de horeca in Schijndel. Die dan ook een aantrekkelijke aanbieding voor hem heeft!

 27 november zit heel dicht bij de cadeaumaand, dus de consument is koopgevoelig! Black Friday is de dag voor snelle beslissers.

Wij nemen deel aan de collectieve Black Friday promotie!

In Schijndel Black Friday